AKTYWNA TABLICA
W grudniu 2020 roku Liceum Ogólnokształcące im. Henryka Sienkiewicza we Wrześni
otrzymało wsparcie w ramach Projektu „Aktywna Tablica” w kwocie 17 500 złotych.
INFORMACJE
Rządowy program na lata 2020-2024
AKTYWNA TABLICA
Aktywna tablica – aktualności
Scenariusze zajęć
1. scenariusz - język polskiPobierz 2. scenariusz - język polskiPobierz 1. scenariusz -...
porozumienie
Harmonogram pracy
Harmonogram pracy „Zespołu Aktywna Tablica” w roku szkolnym 2020/2021 Działania Sposób...
W grudniu 2020 roku Liceum Ogólnokształcące im. Henryka Sienkiewicza we Wrześni otrzymało wsparcie w ramach Projektu „Aktywna Tablica” w kwocie 17 500 złotych. Dzięki otrzymanej kwocie zostały zakupione 3 monitory interaktywne, które zostały zainstalowane w pracowni matematycznej, geograficznej i sali języka polskiego.
Koordynatorem projektu na terenie szkoły jest p. Violetta Zdunowska
Cel projektu:
- umożliwienie wykorzystania w procesie dydaktycznym nowoczesnych pomocy dydaktycznych, wybranych przez szkołę zgodnie z jej zdefiniowanymi potrzebami, podniesienie kompetencji uczniów i nauczycieli przez zmianę sposobu myślenia o możliwościach wykorzystania nowych technologii;
- upowszechnienie interaktywnych metod pracy na zajęciach edukacyjnych z różnych przedmiotów, a tym samym wspomaganie procesu kształcenia uczniów w szkole;
- podnoszenie kompetencji oraz poszerzanie wiedzy o możliwościach urządzeń cyfrowych, co w konsekwencji będzie miało wpływ na rozwój poznawczy i społeczny uczniów i nauczycieli;
- celem dodatkowym Programu jest umożliwienie uczniom rozwijania zainteresowań i uzdolnień w ramach zajęć pozalekcyjnych.
Szczegółowe cele Programu „Aktywna tablica”:
- rozwijanie kompetencji cyfrowych uczniów i nauczycieli, w szczególności w zakresie posługiwania się TIK w procesie kształcenia lub uczenia się;
- kształtowanie kompetencji społecznych i twórczych uczniów, w tym pracy zespołowej;
- rozwój postaw kreatywności, przedsiębiorczości uczniów i nauczycieli;
- wspieranie innowacyjnych metod pracy;
- wykorzystanie w praktyce szkolnej zastosowań w różnych konfiguracjach pomocy dydaktycznych do realizacji programów nauczania z wykorzystaniem TIK.